ceturtdiena, 2016. gada 4. februāris

paraugi

man ir draugi,
bet tie nesaprot
viņi ir cilvēki-bezgala jauki,
bet tie neredz manu otru pusi
neviens neredz
es vairāk iemīlējos ilūzijā,
ka kādam rūpu
pie velna šo visu
gribu aizmirsties
gribu pazust
vai tad man labāk kļūtu?
es lūztu
viņi mani salauž
vienaldzīgi pret mani,
ja tik apmierina sevi
tie briesmoņi
es esmu tāda pati kā viņi
tas ir kas vairāk kā vilšanās
es vairs neticu sev
es neticu viņiem
uzdodas par labiem ļautiņiem
es aizbēgtu
pamestu šo visu
atstātu tiem pārējiem
lai savāc, lai paņem visu kas man pieder
man nekā nav žēl
nekad nav bijis
attopies tik,
kad esi visu zaudējis
tie netīrie cilvēki
domādami, ka var piesavināties mani.
lai ņem visu  manu mantu,
ja tikai tā nestu viņiem baudu.
bet ja nes,
lai ņem.
lai ņem,
un atstāj mani tīru
ak, tu bērns-tik naivs
pamosties!
nekas tev nepieder
nekad nav piederējis

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru