otrdiena, 2016. gada 16. februāris

ai

naktīs man sevis žēl
naktīs mana sirds pēc kā citāda kvēl
tās jau aizmirstas ziņas
tās tikai atmiņas
bet ziņas šorīt bij lieliskas
ne līst, ne snieg
sinoptiķi rau sola patīkamu nedēļas noslēgumu
solīt sola daudz patīkamu nakšu
viņi nezin, ko runā
nebūs gana man šī siltuma
es vēlos vajag
man vajag vairāk
ne tik grādus augstākus par nulli
vēlos siltumā sildītu ķermeni
varētu pacelt grādus savā organismā
tad uz laiku man kļūtu silti
bet ne tik silti kā vēlētos
tad man kļūtu auksti
un alkohols būtu ziedots velti
nav jēgas no mākslīga siltuma
ja šeit neesi blakus, lai turētu mani

tu tikai turētu, sildītu, apskautu
un ar visu šo man pietiktu
es apklustu
es mīlētu
es justu tavu klātbūtni
un mūžam to novērtētu
varbūt tas par daudz prasīts
kad cilvēks sāk prasīt vairāk nekā viņam pienākas
tiek dēvēts - egoists
bet es esmu tikai cilvēks

viss, ko vēlos ir tavs siltums
tavs skurbums
tava elpa jūtama
vai tas ir grēks?
tavs veidols tik iedomāts
man paliek bail
man lēnām jūdzas prāts

vien domas par tavu klātbūtni
palīdz aizmirst realitāti
bet kā īsti ir?
tu vairs realitāti no sapņa neizšķir

tas ir neprāts
un šī nav mīlas dzeja
šī ir mana depresija



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru