sestdiena, 2016. gada 5. marts

es vienmēr atcerēšos

piektais nulle trešais divi tūkstoši sešpadsmitais
diena, kad aizmirsu sevi,
kad pie kājas dzīvi
es vienkārši izbaudu mirkli
es jau aizmirsu tās lietas, ko teici
nedomāju, ka tas bija svarīgi
es skraidīju pa Rīgas ielām
nedomājot, kur nokļūšu
šovakar nedomāju par sekām
un tā viss kļuva labāk.
šovakar es baudīju mirkli
es pieņēmu laiku
pat tad, kad tas netiek izmantots produktīvi
es neuzvēlu vainu sev.
vainīgs nebija neviens
laiks man atvēra acis
laiks man parādīja
cik daudz tas vērts
laiks nav manu asaru vērts.
es tevi nesatiku šovakar
kaut sirds mana tik pēc tevis brēc
man tevi nevajag šovakar
un nevienu citu vakaru
alkas pēc tevis
tā bija lieta, ko katru nakti sev iestāstu
es saprotu,
maldījos visu šo laiku
es ik pa brīdim pazudu

šovakar es atradu mirkli
nē, bet ne jau tevis skartu
es atradu ko labāku
mirkli-
tavu roku neskartu
es šonakt iemīlējos
lai arī ko tu man atņemtu
es ne no kā vairs nebaidos
es tev neko neatdotu
es to mūžam turētu kā savu
es neaizmirstu šo mirkli
pat tad,
ja atņemtu man to ar varu

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru