pirmdiena, 2016. gada 28. marts

salkani mājieni

es iepazinu tevi rudenī
starp visiem tiem cilvēkiem
man prātā biji vienīgi tu
zini kā ir?
man negribas iet prom vienai
rokas salst katru vakaru
dažreiz tā domāju
varbūt esmu kāds aukstaiņu cilvēks
viens īpašs izņēmums
vai man sirds nav tik karsta
vai es nespēju mīlēt tik,
cik no manis prasa
bet tie visi ir meli
man pilns klēpis tev ko dot
jūtu pret tevi tik daudz
es nekad nevarētu tevi nodot
tu mani ar kādu citu jauc
klau, vai drīkstu tev ko atklāt?
manī sēž kāda riebīga lieta
tai pāri nevaru nekādīgi pāri tikt
man ļoti, ļoti bail
vakar vēl domāju
tu varētu mani izglābt
bet, ai
tev nesaprast kādas bailes tagad jūtu
vakaros savās domās grimstu
kā, lai tev pāri tieku?
vārdi nevar izteikt, ko jūtu
ar jūtām tev šķietami par maz
es nekad nevienam neesmu bijusi par daudz
es vienmēr esmu pietiekami




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru